۲ پاسخ

سوال منم هست

بنظرم برای خانه بازی کمی زوده دختر من از ماشین شارژیا میترسه و گاهی اسباب بازی دهنش میذاره میترسم ببرم خدای نکرده سرما بخوره

سوال های مرتبط