۷ پاسخ

سردیه معده

غذاى نفاخ مثل حبوبات تخم مرغ نون لواش

سردی معده یا ورم معده داری

منم خیلی اذیتم تو بارداریام ک اصن میمیرم و زنده میشم اگ در نیاد برا همین جایی نمیتونم برم زیاد باید همش خونه باشم و درحال شلیک🤣🤣🤣🤣سرپسرم رفتم دکتر گفتم خیلی نفخ میکنم اذیت میشم زیردلم تیر میکشه بهم شربت المینیوم ام جی داد یادم نیسولی اثر داشت یا ن

خب دوای دردت اینه که هل بادشکن بخری بادیان هم بهش میگن هربار روچایی بزنی ی دونه . تو غذاها زیره بزن ‌ . بعداز هربار غذا خوردن دوسه تا قاشق عرق نعنا بخور
زیره و زنیان اسیاب کن بعداز هربار غذا خوردن ی سرقاشقه چایی خوری با اب بخور .
چن وقت بخوری کاملا نفخه از بین میره معده روده گرم میشه نزار شکمت سرد بمونه گرمش بگیر

نفخ زیاد و سردیروده و معده

شاید غذا نفاخ خوردی شاید رو هم خوردی یه چیزی یا سر ی زیاد خوردی گوزو😂

سوال های مرتبط