من از مولفیکس راضیم برای دخترم اول مای بیبی میزاشتم زود پس میداد یه بسته بگیر بعد از تولد ببین نی نی حساسیت به مارکش نداره بعد همون مارک ادامه بعد البته الان آنقدر پوشک گرون آدم میگه چند تا سایز بگیرم بزارم کنار ولی میترسه به بچه نسازه منم یه بسته ملفیکس فعلا گرفتم ببینم بعد از تولد بهش میسازه یانه
شنیدم مولفیکس بهتره بدون حساسیته مای بیبی ب همه ی پوستا نمیسازه
هانیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.