دوستان پوشک مولفیکس خوبه یا مای بیبی

۳ پاسخ

من از مولفیکس راضیم برای دخترم اول مای بیبی میزاشتم زود پس میداد یه بسته بگیر بعد از تولد ببین نی نی حساسیت به مارکش نداره بعد همون مارک ادامه بعد البته الان آنقدر پوشک گرون آدم میگه چند تا سایز بگیرم بزارم کنار ولی میترسه به بچه نسازه منم یه بسته ملفیکس فعلا گرفتم ببینم بعد از تولد بهش میسازه یانه

شنیدم مولفیکس بهتره بدون حساسیته مای بیبی ب همه ی پوستا نمیسازه

هانیز

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عسل مامان مامان عسل مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🫧پسرنازم🩵👼🏻 مامان 🫧پسرنازم🩵👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری