۶ پاسخ

تروخدا نزن پشیمون میشی من بچم خس خس می‌کرد فک میکردم رفلاکسه رفتم واکسن زدم بچم بدترشد نمیتونه نفس بکشه نمیتونه شیر بخوره دارم دق میکنم تبش قطع نمیشه نکن اینکارو با بچه من بچم خیلی آرومی بود الان اصلا نمیتونم ساکتش کنم خیلی اذیته با اینکه چهار روز گذشته

نمیزنن اصلا

این کار رو نکن من ندونسته این کار رو کردم بچم خیلی اذیت شد

بزنم چی میشه

آخه اصن خوب نمیشه هرکار مکنم

اصلا نبر چون نمیزنن بزار خوب بشه بعد حالا چند روز دیرتر چیزی نمیشه

سوال های مرتبط