۵ پاسخ

آره دیگ داره جا بار میکنه استراحت بیشتر کن

وای منم دقیقا حس زایمان دارم انگار

شیاف پروژسترون استفاده کن

طبیعیه ماهم داشتیم من همین الانشم درد دارم

اره عزیزم طبیعیه بیشتر استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان معید و میکاعیل مامان معید و میکاعیل ۷ ماهگی