خانما بچم فقط رو‌دستم میخابه خطرناک نیس؟

۱ پاسخ

نه عزیزم خطرناک نیست ولی عادت کنه بعد ها اذیتت میکنه ،پسر من فقط تو بغلم میخوابه باید توی دوتا دستم بغلش کنم تابش بدم تا بخوابه ماشالا سنگینم هست اذیت میشم

سوال های مرتبط

مامان 🩵الوین خان 🩵 مامان 🩵الوین خان 🩵 ۳ ماهگی