۱۳ پاسخ

تاحالا سرلاک ندادم

موز که بعد نه ماه تازه مجاز میشه تا حالا ندادم شما هم که میدی نظری ندارم
سرلاک هم میان وعده معمولا عصر بهش میدم

موز غذای کامله خیلیم عالیه کاره خوبی میکنی

صبحانه و عصرانه
ناهار و شام سوپ

سرلاک صبحانه میدم
میان وعده میوه موز له میکنم با سیب پخته میکس شده
وعده ناهار هم سوپ یا برنج
عصر هم فرنی
دوباره میوه هم میدم

من صبحانه میدم فقط

منم تا وقتی موز تو یخچال باشه روزی یکی دوبار میدم نباشه هم میره تا خرید بعدی سرلاک من یه بار گرفتم واقعیتش اونم هر وقت یادم می اومدم میدادم فرقی نمی‌کرد چ زمانی باشه چ مامان حساسی ام من 😄

هروقت دلم خواسته دادم 🤔خیلی بابت این مسائل حساس نیستم
موز یبوست میاره من مثلا تو یه ماه یه هفته اشو موز میدم یعنی چند روز یه بار گلابی و سیب هم میدم میگم تکراری نشه

عزیزم اگه نینیتون پروتئینن گاویه موز واسش ضرر نداره؟
چون دختر منم پروتئین گاوی داره دکتر گفت موز کیوی اناناس هندوانه توت فرنگی واسش ضرر داره

سرلاک رو من برای صبحانه میدم
موز هم اگه یبوست نداره ضرری نداره

عزیزم اگه کوچولوتون به پروتئين گاوی حساسیت داره سرلاک توش شیر داره ها
دکتر بهم گفت ندم به بچه هام 🥲

ن ضرر نداره اگ یبوست نمیشه
سرلاک ندادم ولی اگ بدم وعده اصلی

منم تقریبا هر روز موز میدم
سرلاکم اکثرا برا صبحونه

سوال های مرتبط