من از تجربه بچه اولم بهتون بگم عزیزم علاوه بر اینکه هر ۴ ساعت باید بهش قطره استا بدی با پنبه دور جایی ک واکسن زده یکم از قطره بمال واقعا اروم میکنه بچه رو
هیچ کاری نکن هیچ چیز نزن فقط استامینوفن ۴ساعتی بهش بده ۴۸ساعت اول ..بعداز ترزیق واکسن حتما قنداق کن پاشو تکون نده درد نکشه...
پد تب بر بخر دوتاشو بزار فریزر هر بیس دقیقه جا ب جا کن اصلا تب نمیکنه
دور واکسن رو روغن گوسفند بزن دردشو سریع میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.