من اینو ب پسرم دادم سه روز پی پی نکرد و وقتی هم پی پی کرد .سبز بود و اسهال شد .شدید .توی سه روز و خیلی گریه میکرد .بعدش شیر خشک خودشو گیر آوردم بهش دادم .کدهمون اپتامیل معمولی هستش .روی هر بچه ای متفاوت هستش واس بچه من اپتامیل معمولی میسازع
من همینو میدم و راضی ام
من اوایل اینو دادم. برای من خوب بود
خوب بوده برا من
من اپتامیل ساده میدم تا الان که خوب بوذه وزن اولیه بچم ۲۷۰۰ بود چهل روزگی ۴۲۵۰ راضی بودم بچم نه پف کرده نه چیزی امروز هم دوماهگی ببرم وزنش کنم انشالله که خوبه
خوبه
اکثرا میگن خوبه ولی نانا وزن دهیش بیشتره ولی سنگینه یبوست نکنه نان خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.