آزمایش خون معتبر تره
اره
اگ دستگاهشو داشته باشه
آزمایش باید بگیرن که دقیق معلوم بشه.
باید ازمایش خون بده اون دقیق تره
بعد همه زردی دارن نگران نباش
کوچولوی ما ۸ بود دستگاه ال ای دی گرفتیم دو روز گذاشتیم شد ۵ بعد گرم نکهش نداشتیم اوکی شد
بله بعضی دکترا دستگاهش رو دارن راحت چک میکنن
ازمابش خون
واسه ما که ازمایش خون مینوشت انجام میدادیم طبق اون میگفت چیکارکنیم
دکتر بچه من با نگاه کردن میگه
تاحالام هربار گفته ازمایش درست بوده
مثلا نگاش میکنه میگه در حد 4-5 نترس
یا در حد 10-11 بذارش زیر دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.