۵ پاسخ

اگر خدایی نکرده مشکلی برات پیش بیاد اونا از تغییر رنگ ناخن و لب که کبود میشه متوجه میشن، حالا خودت تصمیم بگیر

نه اصلا کاری به ناخن ندارن تو اتاق عمل. همه اطرافیانم تو سزارین کاشت ناخن داشتن. خودمم تو عمل زیبایی که رفتم اتاق عمل ناخنم کاشت بود.

ی ناخونت باید پاک باشه پاهاتو نزن
منم میخام این کارو کنم

اره دکترم به من گفت یکی و نزن چون یه دستگاه به انگشتت وصل میکنن حین عمل برای ضربان و گفت اگه حالت بد بشه از روی رنگ ناخن متوجه میشیم منم بارداری اول ناخن هام کاشت بود رفتم دو تا از انگشت اشاره هامو ریمو کردم دکتر گفت حالا تو انگشت اشاره چپ و نزن یکی کافیه

فقط انگشت اشاره رو نزن

سوال های مرتبط