۵ پاسخ

عزیزم صبر کن تا روز ۱۰ خیلی ها تست شون منفی بود روز ۱۱ مثبت شد بعضی ها با آزمایش فهمیدن بعضی ها آزمایشش منفی بود با سونو فهمیدن

نمیشه گفت . عجله نکن .

نه زوده وایستا تا ۱۰ روز

نه زوده وایستا تا ۱۰ روز

صبر کن .یا قرص دوفامد بخور اگه باردار باشی نگه می‌دارد اگه نباشی پریود میشی

سوال های مرتبط