خانما شماهم کمر. درد دارید ؟!

۶ پاسخ

خیلی کم

من دائم ندارم چون استراحت مطلقم ولی تو ماه های اخر طبیعبه فکر کنم

من زیر دلم مثل پریودی درد میکنه..

چجورم
بخدا ی جوری خشک میشه تیر میکشه نمتونم خودمو راست کنم مخصوصا صبح از خواب بلند میشم

بله

بله

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد