خانوم های سزارین شماهم هنوز پریود نشدین

۸ پاسخ

من ۶ دی زایمان کردم ،۱۶ فروردین پریود شدم خیلی افتضاح و دردناک بود خیلی بد بود

دوماهه دارم میشم

منم نشدم

من دوماه بعد سزارین پریود شدم

نه من نشدم

من چهل روزم شدم

من در حد درد پریود و چندتا لکه بود دیگه نیومد ببینم این ماه چطوره

چرااا
شدم امروز سومین باره
اگه شیرخودتو میدی دلیلش میتونه این باشه

سوال های مرتبط

مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی