من ۶ دی زایمان کردم ،۱۶ فروردین پریود شدم خیلی افتضاح و دردناک بود خیلی بد بود
دوماهه دارم میشم
منم نشدم
من دوماه بعد سزارین پریود شدم
نه من نشدم
من چهل روزم شدم
من در حد درد پریود و چندتا لکه بود دیگه نیومد ببینم این ماه چطوره
چرااا
شدم امروز سومین باره
اگه شیرخودتو میدی دلیلش میتونه این باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.