من اومدم آزمایش 😐😂🥶

دعا کنین مثبت نباشه 😪😪😪

تصویر
۲۵ پاسخ

چیشد عزیزم؟ نگفتی

چی شد نتیجه؟

منم دقیق مثل توعم ماه پیش پریود شدم این ماه ۶ روز تاخیری دارم خیلی میترسم از بارداری

عزیزم جی شد جواب

انشالله نامدار باشه😂🌹

انشاالله ک نباشه

یاخدااااا😰

انشاالله که نیستی من خودم مثل س گ میترسم 🤦🏼

😂😂😂منم باید برم فک کنم

انشاالله هرچی خیره همون بشه 🫶🏻🌹

خبر باتو😂
انشالله منفیه عزیزم

بر طبل شاهانه بکوب ،پیروز ومردانه بکوب برخیز و پرچم را ببر سر در خانه بکوب،😅😅😅

یا باب الحوائج

قدمش خیر باشه😂😂

انشالله‌ک‌منفیع

به ما هم نتیجه رو خبر بده

تبریک میگم مبارکه انشالله نامدار باشه 🥹😅🚬

وایییی😂😂
خواهر چیشد؟

جوابش رو کی میدن؟🚶🏿‍♀️

نه ماه دیگه ب وقت زایمان تو مارو دعا کن🤣

خدایااا منم همش استرس بارداری دارم مص چی میترسم

😅😅😅😅🤰🤰🤰

🙂😂بسم الله رحمن رحیم

از تو که گذشت ...الان تو برا ما دعا کن😅

الان ما دعا کنیم؟موقع .... یادت به ما بود؟؟🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۴ ماهگی