۱۱ پاسخ

بله هم بهداشت هم دکترش

هردوماه دکتر میره چک میشه اما سر وقتی که بهداشت میگه هم میبرمش حتما چون تو پرونده اش باید ثبت بشه

آره من سه سالگی بردم
کلی هم چیز میز پرسیدن، قطره ویتامین آ هم بهش دادن، گفتن 6 ماه دیگه هم بیار بدیم
ولی هنوز نبردم، باید تو این هفته ببرمش

بهداشت نبردم اول اردیبهشت سه سالش شد ولی فردا میبرم
دکتر خودشم باید ببرم چکاپ

آره المیرا من بردم بینایی سنجی هم باید ببری معاینه دندون هم بردم سه تا خراب دوست🥲🥲🥲

نه اصلا نمیبرم چیزی بارشون نیست

اره عزیزم بردم قد و وزن کرد
قرار بود دکتر بیادبرا بینایی سنجیشون
ک اون روزی ک من بردم دکتر نیومد و قرارشد خبرمون کنن

بله بردیم

۳ سالگی ازمایش .شنوای سنجی دندون پزشکی .و چشم پزشکی داره

اره عزیزم سه سالگی بردم
گفت ۴سالگی هم بیارش

بله عزیزم خودش بهداشت بهت میگه 3سالگی مراقبت داره برای قد و وزن بعد گفت 4سالگی هم بیار من پسرم بشدت از دکتر میترسه میخوام ببرم سنجش ولی میدونم قبول نمیکنه

سوال های مرتبط