۲ پاسخ

در مورد زیرمیزی هم بله انوری اون زمان پونزده تومن داخل مطب برای فیبروم و هشت تومن برای سزارین میگرفت از من جمعا سیزده گرفت برای هردوتاش. کلا دکتر خیلی خوب اما متاسفانه پول... 🥲
چک و چونه بزن باهاش به منشیاش بگو برات کم کنن برن حرف بزنن باهاش برای من رفت دو تومن تخفیف گرفت وگرنه اول گفت پونزده تومن. البته من همون پونزده تومن و اورده بودم خودش گفت برات تخفیف میگیرم .منم گفتم چه بهتر.

اگه فیبروم‌مشکلی برای بارداریت ایجاد نمیکنه یا وقتی باردار شدی خطری نداره میشه با شیاف کنترل کنی دست نزن همزمان با سزارین بردار.
از انوری آذر بپرس اگه اون بگه باید برداری قطعا بردار چون امکان نداره حرف بیخودی بزنه. انوری آذر خیلی باتجربه س.اما اگه گفت به بارداریت آسیب نمیزنه دست نزن بهش بعد بارداری با امپول و شیاف کنترل میشه
دوبار جراحی نشی بهتره.

من قبل بارداری رفتم سونو واژینال فهمیدم فیبروم‌دارم چهار سانت بود دکتر دیارجانی دکترم بود اون زمان.بهم گفت هیچ مشکلی برای باردار شدنت نداره اصلا بهش فکرم نکن.واقعا درستم گفت من دو ماه بعد باردار شدم.تا هفته ده بارداری تحت نظر دکتر دیارجانی بودم بعد رفتم انوری.
انوری تا ماه اخر شبی یدونه شیاف پروژسترون داد. گفت اگه نزنی خطریه و اینکه درد ممکنه بگیرتت.

حالا شما هم راجع به فیبرومت تحقیق کن اگه کوچیکه اگه جاش بد نیست اگه برای باردار شدنت مشکل ایجاد نمیکنه و اگه بعد بارداری با شیاف و امپول کنترل میشه .بذار موقع زایمان بردار همه سوالات و از دکتر کامل بپرس.

سوال های مرتبط

مامان امیدزندگی ام مامان امیدزندگی ام هفته بیست‌ویکم بارداری
انتظار فسقلیمون انتظار فسقلیمون قصد بارداری
تارا(مامان دیانا تک شریان) تارا(مامان دیانا تک شریان) قصد بارداری