عزیزم بچه ها تو این سن اینجورین فعالیتشون خیلی زیاده،خداروشکر که خوب غذا میخوره
اخی نوشجونش ایشالاهمیشه اشتهاش خوب باشه
شاید باورت نشه الان داره شیر میخوره انگشتش تو چشمم هس داره کورم میکنه
حالا منتظر دومی باش 😂
برا اشتهاش شکر گذار باش عزیزم،من هرچی به بچم میدم یکی دو قاشق میخوره سیر میشه همینطوری باقیشو مجبور میشم بریزم
دیگه خسته شدم از این اوضاع بد غذاییش😫
خب زیاد درست کن
بخوره خب نوش جونش مثل بچه ی من خوبه که هیچی نمیخوره غذا درست میکنم و همشو میریزم دور؟
عزیزم بچه همینه دیگه نمیتونی انتظار داشته باشی از صبح تا شب یه گوشه بشینه هیچیم نخوره 😅 خسته نباشی ❤️ برای همه سختی داره
اخی نوش جونش کاش بخوره دخترمن نمیخوره همش نگرانم گشنه نباشه
ناشکری نکن عزیزم ماهم مث تو هستیم ولی با عشق کارا شو انجام میدیم
وای حامله هم هستی که
من ک کمر برام نموند یکسره دنبالشم
چرا میگیییییی خب بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.