اره ولی بیبی چک بامن هم نظر نبود و اون مطمئن تر بود متاسفانه
آره منم تاخیر داشتم تازه تستم مثبت شد ولی پریود شدم😂😂
وقتی جلوگیری طبیعی دارین اطمینان از کجا میاد🤣🤣🤣جلوگیری طبیعی اصلا جلوگیری نیس عزیزم همون پیش آب هم حامله میکنه
اره،تا ماه هفتم بود ک مطمین شدم باردارم🤣
اونقدر مطمین بودم ک پیکر تراشی کردم،۵ ماه بعدشم جیران خانوم گف سلام علیکم🤣🤣🤣
دقیقا سر معین😂😂😂😂من تاخیر داشتم همیشه و برام طبیعی بود. یه شب با ابجیم رفتیم ک اون بی بی چک بخره دو سه تا خرید دوتاشو زد منفی شد گفت ولش این سومی بمونه حیفه حالا ک منفیه من گفتم بده ب من. همون لحظه رفتم دستشویی و بللللله مثبت بود😂😂😂😂😂
طبیعی و مطمئن بودن ؟!؟!!!!!!!!!!!
اره مطمئن بودم ولی حامله بودم😅
منم تاخیر دارم بی بی زدم منفی بود هنو نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.