۸ پاسخ

اره ولی بیبی چک بامن هم نظر نبود و اون مطمئن تر بود متاسفانه

آره منم تاخیر داشتم تازه تستم مثبت شد ولی پریود شدم😂😂

وقتی جلوگیری طبیعی دارین اطمینان از کجا میاد🤣🤣🤣جلوگیری طبیعی اصلا جلوگیری نیس عزیزم همون پیش آب هم حامله میکنه

اره،تا ماه هفتم بود ک مطمین شدم باردارم🤣
اونقدر مطمین بودم ک پیکر تراشی کردم،۵ ماه بعدشم جیران خانوم گف سلام علیکم🤣🤣🤣

دقیقا سر معین😂😂😂😂من تاخیر داشتم همیشه و برام طبیعی بود. یه شب با ابجیم رفتیم ک اون بی بی چک بخره دو سه تا خرید دوتاشو زد منفی شد گفت ولش این سومی بمونه حیفه حالا ک منفیه من گفتم بده ب من. همون لحظه رفتم دستشویی و بللللله مثبت بود😂😂😂😂😂

طبیعی و مطمئن بودن ؟!؟!!!!!!!!!!!

اره مطمئن بودم ولی حامله بودم😅

منم تاخیر دارم بی بی زدم منفی بود هنو نشدم

سوال های مرتبط