مربای گل محمدی میشه بدم به دخترم

۳ پاسخ

نه اصلا
چون پررررر از شکره و شکر فقط خیلیییییی کم مجازه زیر دو سال

یکبار اشکال نداره ولی بسیار مسهل هست

عزیزم شکر زیر دوسال ممنوعه
و مربا هم هر مدلش با شکر درست شده
مگه اینکه خودتون بدون شکر درست کنید با شیرینی خود میوه

سوال های مرتبط

مامان سلاله مامان سلاله ۲ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان دخمل مامان دخمل ۲ سالگی
مامان دخمل مامان دخمل ۲ سالگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ سالگی
مامان نوا 🐣 مامان نوا 🐣 ۱۶ ماهگی