۸ پاسخ

همون گل محمدی خالی خوبه من خودم خوردم ولی به کمند نه قطره میدم

شربت انجیر از کجا باید گرفت

بنظرم همون‌روغن زیتون بریزی غذاش اوکیه

من بارهنگ دادم

سنا برای بزرگسالم خوب نیس
چه برسه بچه
خیلی زیاد اب بدن کم میکنه
گل محمدی،انجیر،اب آلو
پودر پیدرولاکس

خیلی قویه به نظرم واسه بچه خوب نیست .. مغز خیار بده روغن زیتون بده سوپ بده

خدم ک ندادم ولی خاهر شوهرم میده دخترش
گاهی یبوست میگیره از یکسالگی داده

سنا خیلی قوی🥲همون گل محمدی بده یا شربت انجیربده یا شربت لاکتوز

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۲ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان بارزان خدادادی مامان بارزان خدادادی ۲ سالگی