خانما کسی به بچش گل بنفشه داده؟خوبه برای یکسالگی؟

۲ پاسخ

برای تب با آب سرد جوشیده دم کن
بده بخوره

بله برای تب عالیه

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۲ سالگی