۴ پاسخ

تزریقاتی میزنن عزیزم

عزیزم خودت به راحتی میتونی بزنی
معمولا کارشناس دکتری که برات تجویز کرده بهت نحوه تزریقش رو توضیح میده
اگر نداده سرچ کن توی اپارات فیلمش هست

خیلی راحت خودت تو خونه بزن. سر سوزن انسولین از این یک بار مصرف ها بگیر، وصل کن به سر. امپول، بعد با زاویه ۹۰ درجه ۴ انگشت کنار ناف بزن. اصلا حتی درد. هم نداره و حس نمیکنی. سر سوزن انسولین مارک pic سایز ۲۳ صدم که خیلی نازکه

اینا که زیر جلدین خودتم میتونی بزنی

سوال های مرتبط

منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری
مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری
مامان نی نی ها مامان نی نی ها هفته بیست‌ودوم بارداری