تزریقاتی میزنن عزیزم
عزیزم خودت به راحتی میتونی بزنی
معمولا کارشناس دکتری که برات تجویز کرده بهت نحوه تزریقش رو توضیح میده
اگر نداده سرچ کن توی اپارات فیلمش هست
خیلی راحت خودت تو خونه بزن. سر سوزن انسولین از این یک بار مصرف ها بگیر، وصل کن به سر. امپول، بعد با زاویه ۹۰ درجه ۴ انگشت کنار ناف بزن. اصلا حتی درد. هم نداره و حس نمیکنی. سر سوزن انسولین مارک pic سایز ۲۳ صدم که خیلی نازکه
اینا که زیر جلدین خودتم میتونی بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.