منم تازه چند روزه یکم شکم در آوردم.
فردا وارد ۱۸ میشم
این الان منه خواهر
من تا ماه هفتم نداشتم
🤣🤣آره بابا من تازه بیست هفته به بعد شکمم یکم نمایان شد نگران نباش
تازه الآنم همه بهم میگن شکمت یه حوریه تا لباس خیلی جذب نپوشی مشخص نیس اصا
با انجور چیزا به خودت استرس نده من رفته بودم بیماستان بستری شم پرستار دنبال باردار میگشت که کی هست در اون حد شکم نداشتم
بارداری اولته بخاطر همینه من سر اولی خیلی دیر شکمم دراومد ولی الان دومین بارمه قشنگ مشخصه
زوده هنوز نگران نباش درمیاد
من 16 هفته مه شکم اصلا ندارم
من ۵ ماهگی تازه شکم در اوردم
منم ندارم زیاد
من بیست و پنج هفتم همچنان کوچیکه
اره عزیزم تو سونو وقتی قدو وزنش مشکل نداره ، دیگ سایز شکم ملاک نیست.
یسریا لگن خوبی دارن یا پهلو دارن و... خلاصه بخاطر بدنشون شکمشون کم مشخص میشه.
۲۴ هفته هستم و هیچی ندارم نگران نباش من بارداری قبلیم هم همین مدلی بودم ماه اخر یکم پیدا بود فقط
عادیه عزیزم به خصوص اگر بارداری اول
فقط زیر ناف قلمبه شده
منم ندارم شکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.