۵ پاسخ

چرا اززژل استفاده میکنین

سلام من بیست روزه گرفتم خیلی عالیه ۱۴۵تومن

من همیشه میخرم و راضی هستم بوش هم خوبه چون قبل عید گرفتم یادم نیست قیمتش تو دیجی کالا قیمتش میزنه

بزن خانومی واست میاره قیمتشو

من گرفتم راضی نبودم سوزش میگرفتم وقتی استفاده میکردم
ژل بایو اسکین دکتر بهم داد راضیم

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار ۴ سالگی
مامان دانیال مامان دانیال ۵ سالگی