چرا اززژل استفاده میکنین
سلام من بیست روزه گرفتم خیلی عالیه ۱۴۵تومن
من همیشه میخرم و راضی هستم بوش هم خوبه چون قبل عید گرفتم یادم نیست قیمتش تو دیجی کالا قیمتش میزنه
بزن خانومی واست میاره قیمتشو
من گرفتم راضی نبودم سوزش میگرفتم وقتی استفاده میکردم
ژل بایو اسکین دکتر بهم داد راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.