منم بعد ده روز از زایمانم اینجوری شدم گفتن یه چن سنگ بزرگ و بقیه سنگ ریزه هستش منم دارو گیاهی خوردم که خوب شدم خداروشکر وگرنه مُردم از درد بد دردیه
فقط یه معجزه میتونه اینکارو کنه
احتمالا یکی از سونو ها اشتباه بودن
چ جالب
من شنیدم تنها راهش عمله ولی تو تب سنتی هم انگار با یه سری چیزا میگف بخوری رفع میشه منم سنگ دارم اما امتحان نکردم
جای مطمئنی رفتی سنو دادی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.