۳ پاسخ

منم بعد ده روز از زایمانم اینجوری شدم گفتن یه چن سنگ بزرگ و بقیه سنگ ریزه هستش منم دارو گیاهی خوردم که خوب شدم خداروشکر وگرنه مُردم از درد بد دردیه

فقط یه معجزه میتونه اینکارو کنه
احتمالا یکی از سونو ها اشتباه بودن

چ جالب
من شنیدم تنها راهش عمله ولی تو تب سنتی هم انگار با یه سری چیزا میگف بخوری رفع میشه منم سنگ دارم اما امتحان نکردم
جای مطمئنی رفتی سنو دادی؟

سوال های مرتبط

مامان علیصدرا 🫀🐣 مامان علیصدرا 🫀🐣 ۱ سالگی