۸ پاسخ

دختر من فقط قطره چکون دلم خون کرد تا میخورد

پاستوریزه نده شیر محلی از لبنیاتی بگیر بده بخوره

شیر زیاد کم‌خونی میاره عزیزم ولی دیگه نمیدونم با شیره و خرما بدی چی میشه ولی همیشه دکترا میگن سیر زیاد ندید

نوش جونش بده بهش خیلیم خوبه

ینی بدون شیر خوردن بزرگ شد ؟

نه بده بخوره نوش جونش دختر منم عاشق شیره

عیب ندارع چقد بچه هامون شبیه همه
دختر منم تا ۱۵ ماهگی لب ب شیر نزد

چه بدی داره؟ بده نوش جونش!دختر من از ۱۹ قطع کرد.قبلش هم پدرمو در آورد تا ۲۰ سیسی بخوره! الانم نمیخوره انقدر اعصابم خورد میشه

سوال های مرتبط