دختر من فقط قطره چکون دلم خون کرد تا میخورد
پاستوریزه نده شیر محلی از لبنیاتی بگیر بده بخوره
شیر زیاد کمخونی میاره عزیزم ولی دیگه نمیدونم با شیره و خرما بدی چی میشه ولی همیشه دکترا میگن سیر زیاد ندید
نوش جونش بده بهش خیلیم خوبه
ینی بدون شیر خوردن بزرگ شد ؟
نه بده بخوره نوش جونش دختر منم عاشق شیره
عیب ندارع چقد بچه هامون شبیه همه
دختر منم تا ۱۵ ماهگی لب ب شیر نزد
چه بدی داره؟ بده نوش جونش!دختر من از ۱۹ قطع کرد.قبلش هم پدرمو در آورد تا ۲۰ سیسی بخوره! الانم نمیخوره انقدر اعصابم خورد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.