۶ پاسخ

آره بابا حالا که جشن میگیری بزار دلخوشی کنین😁

اره دیگه بزن و برقص

آره دیگه میزارن میرقصن

اره
من آهنگ دندونی، فارسی، کوردی گذاشتمم

من دیشب بود جشنم
اسپیکر و رقص نور داشتم ولی چون مادر شدهرم قلب دردیه بخاطرش چیری نذاشتم

من ک هنوز پسرم دندون در نیاوره ولی اهنگ میشه گذاشت دیگه جشنه دیگه:)

سوال های مرتبط

مامان گندم🌾☺️ مامان گندم🌾☺️ ۹ ماهگی
مامان هامین🩵🌱 مامان هامین🩵🌱 ۱۶ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی