۶ پاسخ

پسرمن ۹۲ قدش🤦‍♀️

بله عزیزم خوبه خداروشکر

قد سال تولدش چند بود ؟

عالیه خوبه

ماشالله عالیه

دفترچه داره دیگه روی اون ببین خوبه یا نه

سوال های مرتبط

مامان دو فسقل مامان دو فسقل ۲ سالگی
ای بابا باز شروع شد باز شروع بااااز شروع شد
کولیک،فرزندپروری،رفلاکس،الرژی،پروتئین گاوی،حساسیت،پلارژین،سرماخوردگی،شیرخشک

بچها یه سوال،محمد تو لاهیجان با خواهرش و شوهرخواهرش زمین خریدن میخواد مزرعش کنه گاو و فلان و اینا،بعد ما نیاز ب خونه تو لاهیجان داریم یعنی من و بچهام و محمد،محمد میگ من همه جیمو میزارم برای مزرعه توام خونه رو بخر،یه خونه دیدیم حدود ۹.۵ خونش خوشگله دوبلکسه سه خوابه شما باشید میخرید؟یا همین تهران میمونید؟
انیکا ب محمد گفت ن بیا سه تایی خونه بخریم من تنهایی نمیتونم خونه بخرم،منم میخوام برم اونجا زندگی کنم،(حتی صداش کرد ک بیا تراس کارت دارم محمد نرفت)محمد هم کفت نه مهسا خودش داره بخره

میخرید؟هیچ به مرد اعتماد ندارم ن ب مرد ن ب خانوادش،خونه رو بخرم ب نام خودمه و همه چیشم ک مال منه از دیزاین داخل تا خود خونه
نمیدونم محمد میخواد خونشو بزاره تهران بمونه یا بفروشه!اگ بخواد خونشو تهران نگه داره انیکا بشینه زور بهم میاد،بعد از یه طرفم من جز مامانم با هیچکس تو هیچی شریک نمیشم،مخصوصا شوهر.
شما چیکارمیکنید؟

پوشک،کولیک،فرزندپروری،گهواره،رفلاکس،شیرخشک،الرژی،کوریزان،سرما خوردگی،پاراکید،پلارژین
پ،ن:واقعا از میزان حسادت بعضیا میمونم!!!ک چی ریپورت میکنید تاپیک رو؟؟؟