من چند روز پیش بستری شدم بیمارستان خصوصی دکترم ازم پرسید ک تکمیلی داری ؟ گفتم اره بالای نامه بستری نوشت بیمه مورد تایید است دیگه وقتی رفتم اونجا قرارداد داشتن ولی باز بیمارستان ی مقداری پول گرفت ولی خب بیشترش رو بیمه داد
برا من دو سال پیش از ۵۰ میلیون ، ۶ تومنشو داد😄
تکمیلی یه مقداری رو میده تامین اجتماعی زیاد تاثیری ندارع
بستگی به نوع بیمه و قرارداد داره
اما معمولا ۴۰ -۵۰ درصد میدن
فک نکنم
بیمه چی؟ تکمیلی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.