چرا یه واکسن انقد براتون بزرگ شدع😐حتما واجبه ک طرحش اومده و زنگ میزنن بزنین دیگ این همه بدبختی و ناله نداره
تو بعضی مناطق شیوع پیداکرده و علوم پزشکی لازم دونسته بچه ها بزنن چون خطرمرگ داره
فقط تو مناطقی که سرخک رویت شده باید زده بشه
ب منم زنگ زدن گفتم بهتون خبر میدم ک میارمش یان
عزیزم من زنگ زدم پرسیدم همچین چیزی برا شهر ما وجود نداره
واسه چه استان هایی میزنن عزیزان؟
هر واکسنی که موقع تولد تایکسال نیمی زدن برابچه های ماهم زدن حتمایچیزی پیش اومده که فرستادن بهداشت دارن اعلام میکنن که بزنن بچه هارو منم امروز دخترموبردم زدتاقبل اینکه تموم نشده بزنین بهتره چراکه وضعیت کشوروخوب میدونن شاید همین واکسن پیشگیری چندروزدیگه هم گیرنیادزدنش بهترازنزدنشه دردی گفت نداره تب ایناهم نداره دست چپش میزنه خلاص
اصلا گیرم برای جنوب باشه
مگه تو نوزادی سرخک نزدین واکسن
برای چهار تا استانه گلم
ما امروز زدیم
برای جنوب کشور عزیزم و بعضی شهر ها که شیوع پیدا کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.