اولین غذای شیش ماهگی
فرنی با شیره انگور 😇

تصویر
۴ پاسخ

باید فرنی ساده میدادی اگه از اول غذاشو شیرین بدی دیگه سخت بقیه مزه هارو میخوره

کاش شیرین ندین بد غذا میشه طبق تجربه علمی

نوش جونش چقدم عجله داره واسه خوردنش😅

نوش جونش ، دختر من ۶ ماهگی کچل بود 🐥

سوال های مرتبط

مامان ❤️ماهلین مامان ❤️ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۵ ماهگی
مامان دخترقشنگم مامان دخترقشنگم ۵ ماهگی
مامان فاطمه وعلی💙 مامان فاطمه وعلی💙 ۱۷ ماهگی