تا قبل اینکه بارداری خودشو نشون بده زندگی عادیتو داشته باش بعدش که مثبت شد رعایت کن
نری بهتر
اشعه دارع
خوب اشعه داره دستگاه
سلامتی بچه از هرچیزی مهم تر است ولی اگر خیلی واحب است آزمایش بتا بده
اگر خدایی نکرده مشکلی پیش بیاد خودت رو سرزنش نکنی
بخاطر وجود موادا ضرر داره برای جنین اونم تو سه ماه اول بارداری
چون نمیدونی نطفه گرفته یا نه و شک داری به باردار بودنت بهتره که نری تا زمانی که کاملا تکلیفت مشخص شد
اگه باردار بودی واقعا ضرر داره
اگر نبودی با خیال راحت برو ،ولی الان نظر من رو بخوای میگم فعلا کاری نکن
ناخن ربطی نداره😐😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.