۷ پاسخ

اینا تو هر محله باید یه گوشه وایستن مردم برن ازشون خرید کنن درستش اینه.بعضی مردم تنبلن میگن ولش کن دم در راحت میخریم چندقدم نمیخوان راه برن.امیدوارم زودتر باهاشون برخورد بشه لااقل بلندگوشون رو بگیرن.

محله قبلیم اینجوری بود خیلی بده واقعا مرذم ازارن
مدام زنگ بزن شهرداری ناحیه تون که جمعشون کنن

برو بيرون جرشون بده 😂😂😂نه جدا تذكر بده حتما چون همونه هر روز مياد

وای پسرم و میخابونم برررعکس همون موقع میاد
بچم بلند میشه میشینه سرجاش دست میزنه🤦😁

کجای کرجی

ماهم محله قبلیمون همینجوربود...امدیم جابهتر اصلا دیگه نمیان

مشکل منم هست

سوال های مرتبط