۵ پاسخ

پارسال که عید بودن پسرمن واکسن ۲ ماهگیش رو بردیم زدیم شاید بخاطر شرایط جنگی امسال نباشن وگرنه تو ایام عید باید باشن درکل

این هفته که تعطیله از شنبه هفته آینده هستن ۸ میشه

بعد تعطیلات عمومی بازن

نه نیس

از ۶م به بعد بازن
هیپوتیروئیدی های کشیک هم بازه برا نوزاد تازه دنیا اومده

سوال های مرتبط

مامان مامان توت فرنگی🍓 مامان مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان حامین🦢 مامان حامین🦢 ۲ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۵ ماهگی
مامان 🩵آراد.آوا🩷 مامان 🩵آراد.آوا🩷 ۱ سالگی