منم هنوز پریود نشدممم خدا کنه نشممممم توهمم نشدی
سلام عزیزم یه توصیه کنم بهت اصلا علائم در نظر نگیر چون اولا بعضیا دارن و بعضیا ندارن در کل بدن با بدن فرق میکنه دوما که علائم بارداری و پریودی خیلی شبیه به هم هستن بعد دل خوش به علائم میشی میخوره تو ذوقت.
فقط از روی تاخیر پریودی میشه فهمید بعدشم که آزمایش میدی مطمئن میشی
قبل موعد هم اصلا تست نزن چون نا امید میشی بعد ۵ روز تاخیر تست بزن اونم اول صبح
اصولا توی اقدام پریودی با چند روز فاصله حالا جلو یا عقب اتفاق می افته
منم ماه قبل علائم شدید داشتم مثل بقیه سیکل هام نبود فکر کردم حامله ام با ۱۳ روز تاخیر بیبی مثبت شد گذاشتم چند روز بعد برم آزمایش اما پریود شدم بماند که روز دوم پریود دوباره بیبی زدم دوباره مثبت شد و چقدر غصه خوردم که شاید بوده اما نمونده بماند که چقدر با ۱۷ روز تاخیر و علائم شدید فکر کردم باردارم و چقدر گریه کردم
اگر اینا رو میگم بخاطر اینکه مثل من اذیت نشی و اینکه مهم ترین چیز برای باردار شدن بیخیالی هستش درست سخته اما چاره چیه باید صبوری کنیم.
حالا انشاءالله تو باردار باشی گلم 🥰
قبل پریودم ترشحات آبکی داشتم و سه روز مونده بی بی هاله انداخت آزمایشم منفی شد بعد یه روز تاخیر مثبت شد آزمایشو سوزش معده داشتم خوابالو بودم بعد رد شدن وقت پریودم سینه هامم درد گرفت
دو روز ب موعد بی بی چک زدم هاله داشت روز ب روز پررنگ تر میشد روز موعد هم وقتی پررنگ شد رفتم آزمایش دادم ۷۹ بود چهار یا پنج روز بعد دوباره رفتم تکرار کردم ۶۰۰ خورده ای بود علائم هم نداشتم بعدش دردای پریودی داشتم ترشح خیلی داشتم و از دیروز حالت تهوع شروع شده و اینکه دنبال علائم نباش عزیز دلم من روزی ک مثبت شد هیچ علائمی نداشتم بعد چت روز تاخیر درد پریودی اومد سراغم
من بعد هشت روز تاخیر زدم مثبت شد علایم هم داغی بدن درد پریودی سینه درد اینا داشتم
عزیزم من درد شدید سینه داشتم و چند ماهی بود خونریزیم کم شده بود ۲ روز بعد موعدم بیبی چک زدم مثبت بود
من کلا یه هفته به موعدم علائم پریودیم شروع شد البته من تو پریودی فقط دلدر دارم ایندفه دل درد کمر درد ران پاهام درد میکنه زیر چشام گود شده صورتم روشن شده تست زدم مثبت بود رفتم آزمایش دادم مثبت بود اونم
گلم ببین من وقتی تو اقدام بودم دو روز مونده بود به موعدمم مثل ت اومدم پیام گذاشتم که علائم هاتونو بگین یه خانوم بود کفته به علائم فکر نکن میبینی مثل باردار هستی امید میدی پریود میشی ناراحت میشی
ولی بازم بگم من علائم کمر درد . نوک سینم میخارید.نفح شکمم تیر میکشید .بعضی وقتا هم مثل پریود شکمم درد میکرد واسه اون من شک کردم هی میکفتم پریود میشم
سینه درد شدید خیلی زیاد و رگ های سبز روی سینه هم برجسته شده بود بعد از یه روز تاخیر تست مثبت شد بعد از هفت روز تاخیر هم ازمایش با بتا ۴ هزار خوردی
من بتام همین الان اومد رو ۱۰۰۰۰ 🤩
همه جور علائم هم دارم حالت تهوع سر گیجه نفس تنگی یبوست اینا اصل کاریاس که همش باهامه
من روز موعد شبش بی بی چک زدم مثبت شد با ۳ روز تاخیر بتا دادم ۹۹ بود ، دیگه هم تکرار نکردم
۲۰ ام موعودمه ذوق دارمممم ب زور دارم تحمل میکنم
بعد سه روز تاخیر بیبی چک مثبت شد
بعد یک هفته هم ازمایش دادم مثبت شد
داغ شدن پاهای شدید 🥲 و کمر درد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.