سلام خانوماچطوری توفرنی موزبریزم چقدبریزم

۳ پاسخ

من شنیدم زیر دوسال موز خوب نیست

موز رو با قاشق له کن. فرنی ک اماده شد قاتی کن بده بهش

رنده کن

سوال های مرتبط

مامان مَهبُد 💙 مامان مَهبُد 💙 ۱۳ ماهگی
مامان عزیز دردونم💙💙 مامان عزیز دردونم💙💙 ۱۰ ماهگی