خانما اسم شهریار چطوره خوبه بنظرتون؟

۱۲ پاسخ

خیلی قدیمی

آره خیلی. اصیله برعکس بعضی اسم‌های بی معنی امروزی
اینها از مد میوفتن ولی اصالت هیچوقت از مد نمیوفته

ببخشیدا نه عزیزم 😑

قشنگه ولی یکم سنگینه

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

ب این فکر نکن ک اسم ی شاعر بزرگ و پیر و قدیمیه وقتی بزاری رو بچه ت چند بار ب اون اسم صداش کنی میشبنه رو بچه بنظرم اسم قشنگیه

اسم همسر منه😁

اره من اسم دوست داداشم شهریار وقتی صداش میکنن یا راجبش حرف میزنن اینا اسمش خیلی قشنگ بنظر میاد

نههههههه

من دوسش دارم

سلیقه س دیگه
خیلی قدیمیه و بزرگونس

با احترام فراوان نه عزیزم😅

سوال های مرتبط

مامان دخترام🩷🩰 مامان دخترام🩷🩰 ۱۳ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسری ودخملی مامان پسری ودخملی ۵ ماهگی
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری