۱۳ پاسخ

یا خدا من من بودم سوار نمی‌شدم اصلا 😂😂

انگار شمشیره😶‍🌫️

قمه اس😂

بچه ها مال من تو توییت دیدم 😂😂😂😂خودم پسمام ریخت

والا خو یاروام ترسناکه

ترسیدم..

پناه برخدا این چیه واقعا ماشالله ب دلت ک تونستی سوار این ماشین بشی

یچی بپرسم بی ربط
چشمای خودته یا لنز
اخه این رنگی خیلی من دوس🥲❣

واااا😂😂😂😂😂😂
نترسيدى😂😂

سالمی؟

دنده مخصوص ک.ون گشادا😂

شگفتا😂😂

یاخدا😳😳😳
تنها بودی؟

سوال های مرتبط

مامان آرادو آرتین🐣🫀 مامان آرادو آرتین🐣🫀 ۱۱ ماهگی