بیمارستان ۱۷ شهریور مشهد برای زایمان طبیعی چطوره ؟

۲ پاسخ

بیمارستان خیلی خوبه من ابجیم انجا رفته.. منم میخوام برم همین بیمارستان

من زایمانم اونجا بود واقعا خیلی خوب بودن هم از نظر اخلاقی هم از نظر تمیزی رسیدگی همه چیزشون من زایمانم قرار بود طبیعی باشه نتونستم سزارینم کردن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی