بیمارستان ۱۷ شهریور برای زایمان چطوره؟

۵ پاسخ

منم احتمالا برم همونجا طبیعی هستم اما هیچ تجربه ای ندارم

منم ۱۷ شهریور زایمان طبیعی کردم
خداییش خیلی خوب بود

سزارین بودم

من دوازده روز پیش ۱۷ شهریور زایمان کردم عالی بود

مشهد؟!

سوال های مرتبط