ماماناا درد و گرفتگی پا طبیعیه؟ بیشتر پای چپمدرد میکنه

۱ پاسخ

مال من افتضاحه مخصوصا شبا از باسن تا نوک پام میگیره همش این پهلو اون پهلو میشم خوابم کامل نیست اصلا. با اینکه منیزیوم هم میخورم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد