من فقط میتونم بگم بیخیالشو تا حاملهشی
@Arsalanazmss این آیدی روبیکا مه خواستی بیابادکش یادبگیری بیا اینجا عزیزم ..من برای خودم انجام دادم خدااا شاهده شاید نهایتا یه ماه اینکارو کردم دیگه بعدش پری نشدم باردار شدم
منم عزیزم تنبلی تخمدان داشتم شش ماه رعایت کردم و خداروشکر باردار شدم سیاهدانه هرشب چهارده تا میجوییدم و روش آب میخوردم نباید قورت بدی همینطوری حتماااا بجو هرشب غیر ازایام پری و روغن سیاهدانه هم همینطور شکممو چرب میکردم زیر نافم قبل خواب قشنگ ماساژ بدی و تخم مرغ محلی با پیاز محلی هم خودت هم شوهرت خیلییی خوبه و بادکش رحم و تخمدان هم خیلیییی خوبه هرروز یا یه روز در میون من خودم رفتم دوره دیدم و برای خودم انجام میدادم هرروز
من عزیزم
بله من
من بچه اولم رو با دارو باردار شدم ولی دومی نشد و الان روز سوم انتقال هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.