۲ پاسخ

واکسن یکسالگی خیلی سبک هست نیازب قطره یااینکه بخاد تب کنه نیس

نه اصلا دردشم زیاد نیس نیازی هم ب کمپرس سرد و گرم نداره تبم نمیکنن مال پسر من خیلی خوب بود خداروشکر فقط همون لحظه گریه کرد منم اومدم خونه یه کم وازلین زدم بهش همین

سوال های مرتبط

مامان فندوقی مامان فندوقی ۱۲ ماهگی