سلام
اگه جنسیت برات مهمه
خواستم بگم من تعیین جنسیت انجام میدم با فال قرآنی
البته خودم نه یکی از اقوام مون با قرآن انجام میده من تا الان برای خودم دو بار باز کردم جنسیت درست بوده با اینکه سونو یه چی دیگه گفته بود
بگذریم من برای خیلی های دیگه هم امتحان کردم درست بود
چون اون خانومه پسرش شهید شده فک میکنم بخاطر اونه که حرفاش درست درمیاد
حالا هر کی خواست بهم پیام بده تا بگم براش انجام بده
هزینه ش رو هم که خانومه هر هفته روضه داره خرج مراسم میکنه
اگه جنسیت رو هم اشتباه گفت میتونید هزینه رو پس بگیرید
اگه خواستین تو روبیکا برام پیام بزارید
اینم آیدی روبیکام
@Nazdaneh1403
جنسیت ربطی به علائم نداره عزیزم
یکی رومیبینی که توبارداریهاش همه علائماش مثل هم بوده ولی جنسیت فرق داشته
تهوع صبح و بزرگ شدن سر سینه چپ و تنفر از انواع گوشت
از گوشت قرمز هم متنفرم
من هیچ علایمی نداشتم سر دخترم فقط میخوابیدم صبحا سخت پامیشدم شیرینیم اصلا دوس نداشتم فقط شکلات تلخ و اب انار خیلی میخوردم
منهمه چی میخورم ولی میلم به شیرینی بیشتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.