۶ پاسخ

ایرونی عالیه قیمتی هم خوخ

ماتیلدا ۱۷۰۰

خوب نمی‌دونم
ولی سان سیف آشغاااالل ترینه

من مارک سانسیف خریدم راضی نبودم ولی بیبی فرست راضیم زود جذب میشع

من بیبی فرست گرفتم ۶۰۰ کیفیتش میگن خوبه

خوب رو نمی‌دونم
ولی من یه دونه خریدم راضی نبودم
اسپری ضدآفتاب الوینا که داروخانه خیلی تعریف کرد ولی پوست رو تیره میکرد منم دیگه برا پسرم نزدم

سوال های مرتبط

مامان 🩵بچه رئیس💙 مامان 🩵بچه رئیس💙 ۲ سالگی
مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی