سخت ترین وشیرین ترین کاره،خدا هیچ خونه ای روبدون بچه نکنه
عزیزم نزدیک 3 ماه خیلی همه جی بهتر میشه
بله واقعا
بله عزیزم😅😂
و بارداری سختتر از بچه داری 🤦♀️🤦♀️
اولی همیشه سخت تره.
دومی راحت تره چون بچه ی اول کمک دستته.
من سر هاکان پارهههه شدم
کولیک و رفلاکس داشت شب تا صبح . صبح تا شب گریه میکرد.
همسایه روبه روییم به دادم رسید.
در حدی ک ۴ صبح میومد میبردش تا ۷ صبح ک ما ۳ ساعت بخوابیم.
ولی لارا راحت تر بود هم هاکان کمک میکنه هم کولیک رفلاکس نداره...
چیش سخته مثلا؟
مخصوصا اگه خود آدم مریض باشه من الان نمیدونم میخوام گلاب ب روت بالا بیارم بچه رو چکار کنم امروز خیلی سخت بود برام همین الان خوابید گوشی برداشتم
منم همینطور🤣
اره دقیقا خیلی سخته
اخخخخ گفتیییییی😩😩🥲
منم اینو سر دومی بیشتر حس کردم🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.