۱۲ پاسخ

سخت ترین وشیرین ترین کاره،خدا هیچ خونه ای روبدون بچه نکنه

عزیزم نزدیک 3 ماه خیلی همه جی بهتر میشه

بله واقعا

بله عزیزم😅😂

و بارداری سختتر از بچه داری 🤦‍♀️🤦‍♀️

اولی همیشه سخت تره.
دومی راحت تره چون بچه ی اول کمک دستته.
من سر هاکان پارهههه شدم
کولیک و رفلاکس داشت شب تا صبح . صبح تا شب گریه میکرد.
همسایه روبه روییم به دادم رسید.
در حدی ک ۴ صبح میومد میبردش تا ۷ صبح ک ما ۳ ساعت بخوابیم.
ولی لارا راحت تر بود هم هاکان کمک میکنه هم کولیک رفلاکس نداره...

چیش سخته مثلا؟

مخصوصا اگه خود آدم مریض باشه من الان نمیدونم میخوام گلاب ب روت بالا بیارم بچه رو چکار کنم امروز خیلی سخت بود برام همین الان خوابید گوشی برداشتم

منم همینطور🤣

اره دقیقا خیلی سخته

اخخخخ گفتیییییی😩😩🥲

منم اینو سر دومی بیشتر حس کردم🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان خاله ریزه👶🏻💖 مامان خاله ریزه👶🏻💖 ۱۷ ماهگی
مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۷ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی