عصرونه دخی خونه❤️

تصویر
۷ پاسخ

خوشبحالت که بچت بد غذا نیست

نوش جونش‌
عوض کردی قفلو

منم شیر برنج گذاشتم ولی سه تا قاشق ب زور خورد اصلا دوست نداره 🤦🏼‍♀️ جدیدا ادا اصول درمیاره واسه غذا همشم تقصیر شوهرمع انقد براش بیسکویت و بستنی میخره

عزیزم قفل هارو عوض کردی؟؟

چی هست

نوش جونش عزیزم 😍 بیدار شد ؟ 😅

نوش جونش

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🍫❤️ مامان ماهلین 🍫❤️ ۱ سالگی
مامان شایلین مامان شایلین ۲ سالگی
مامان آقامهراد مامان آقامهراد ۲ سالگی
مامان امیرماهان🌙 مامان امیرماهان🌙 ۲ سالگی
مامان پناه💫 مامان پناه💫 ۲ سالگی
مامان 🍒گیلاس🍒 مامان 🍒گیلاس🍒 ۲ سالگی
مامان 💙علی💙 مامان 💙علی💙 ۲ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۲ سالگی
مامان maneli مامان maneli ۲ سالگی
مامان لیام مامان لیام ۱ سالگی
مامان بشه منه مامان بشه منه ۱ سالگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی
مامان 👑Diyar👑 مامان 👑Diyar👑 ۱ سالگی