منم اینطور بودم روغن زیتون بعد غذا دوتا قاشق خوردم هم بچم یبوستش خوب شد هم خودم معذرت میخام من خون هم دیدم
دو سه روز اول خیلی درد داشتم بعدش خوب شدم
غذاهای ملین بخور تا خوب شی فشار بیشتری نیاره بهت
مایعات فراوان بخور
چون ما شیر میدیم ناخواسته آب بدنمون کم میشه پس قطعا به شقاق مبتلا میشیم
منم کشیدم این دردو واقعا وحشتناک بود واقعا
عزیزم شیاف که چون همورویید دارین نمیشه استفاده کنید
ولی یه پمادی میدن بزنین خیلی خوبه
یه پماد گیاهیه
عزیزم سعی کن خودتو خوب کنی وگرنه میمونه تا آخر باهات این درد
منکه درد طبیعی کشیدم سزارین شدم . الان از دردش دارم میمیرم . آخر هفته برم ویزیت شم .ببینم چجوریه . عملم میکنن یا دارو میدن
برو دکتر خواهر شیاف یا پمادمیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.