بسم الله
اوکیه عددش؟؟

تصویر
۹ پاسخ

برای آزمایش بتا باید بریم دکتر بنویسه؟ اگه بخوایم با بیمه حساب شه

ای خدااا مبارکههه فداتشممم سوپرایز شدم یهوو تاپیکتو دیدم🥹🩷🩵🫂
بسلامتی بغلش کنی و یه بارداری راحت و سبک داشته باشی قشنگم♥️🌹

بخدا کیف میکنم بتای مثبت میبینم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
ان شالله بسلامتی عزیزم
برا منم دعا کن 😘

علائمت چیه

مبارکه عزیزم 🌺

مبارکه💕😍

اره 😍،برا رفیقم۱۳بود
مبارررکه مامان خانم شدی رفتی

مبارکه انشالله به سلامتی

مبارکههه
چند روز تاخیر

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی کوچولو🥹 مامان نی نی کوچولو🥹 هفته سی‌وچهارم بارداری